Koroze v nádrži dokáže každému motoristovi pěkně zkomplikovat život neustálým čištěním trysek karburátoru.
Protože je to nepřítel, který není běžnou prohlídkou hned vidět tak jsme se na něj vybavili endoskopem a řádně si prohlédneme vnitřní část nádrže na počítači.
Jak naše firma postupuje při renovaci nádrže:
- Provedeme kontrolu stavu za pomocí endoskopu
- Nádrž z vnější strany otryskáme
- Provedeme tlakovou zkoušku zda je nádrž těsná a není ji třeba v některých místech zacínovat
- Je-li třeba zacínujeme nádrž
- Nastříkáme vnější část nádrže základní barvou po otryskání
- Vhodíme do nádrže rozbité kalené sklo a necháme ji točit na tzv. vymílacím stroji
- 2. Kontrola endoskopem
- V případě potřeby nalijeme zředěnou kyselinu fosforečnou, která zároveň vytvoří antikorozní forézní povlak
- 3. kontrola endoskopem - zda jsme se zbavili veškeré koroze
- Důkladně vymyjeme vodou na vymílacím stroji vysušíme
- Nalijeme technický líh, který by měl na sebe navázat případné zbytky vody ( tuto operaci provádíme pro 100% zbavení vody) a necháme řádně prošplouchat opět na vymílacím stroji
- Opět řádně vysušíme
- 4. Kontrola endoskopem zda je řádně vysušeno
- Nalijeme dvousložkovou základní barvu ( odolná benzinu ) a za pomocí vymílacího stroje řádně barvu rozlijeme po celé nádrži
- 5. Kontrola endoskopem - nutné prověřit zda je základní barva řádně a všude rozlitá
- Necháme nádrž cca týden odvětrat a základní barvu dobře proschnout
- Nalijeme vrchní dvousložkovou barvu ( odolná benzinu ) a opět za pomocí vymílacího stroje barvu rozlijeme
- 6. Poslední kontrola endoskopem zda i vrchní barva je dostatečně rozlitá po celé vnitřní části