Koroze v nádrži dokáže každému motoristovi pěkně zkomplikovat život neustálým čištěním trysek karburátoru.

Protože je to nepřítel, který není běžnou prohlídkou hned vidět tak jsme se na něj vybavili endoskopem a řádně si prohlédneme vnitřní část nádrže na počítači.

 

Jak  naše firma postupuje při renovaci nádrže:

 

  • Provedeme kontrolu stavu za pomocí endoskopu
  • Nádrž  z vnější strany otryskáme
  • Provedeme tlakovou zkoušku zda je nádrž těsná a není ji třeba v některých místech zacínovat
  • Je-li třeba zacínujeme nádrž
  • Nastříkáme vnější část nádrže základní barvou po otryskání
  • Vhodíme do nádrže rozbité kalené sklo a necháme ji točit na tzv. vymílacím stroji
  • 2. Kontrola endoskopem
  • V případě potřeby nalijeme zředěnou kyselinu fosforečnou, která zároveň vytvoří antikorozní forézní povlak
  • 3. kontrola endoskopem - zda jsme se zbavili veškeré koroze
  • Důkladně vymyjeme vodou na vymílacím stroji vysušíme
  • Nalijeme technický líh, který by měl na sebe navázat případné zbytky vody ( tuto operaci provádíme pro 100%  zbavení vody) a necháme řádně prošplouchat opět na vymílacím stroji
  • Opět řádně vysušíme
  • 4. Kontrola endoskopem zda je řádně vysušeno
  • Nalijeme dvousložkovou základní barvu ( odolná benzinu ) a za pomocí vymílacího stroje řádně barvu rozlijeme po celé nádrži
  • 5. Kontrola endoskopem - nutné prověřit zda je základní barva řádně a všude rozlitá
  • Necháme nádrž cca týden odvětrat a základní barvu dobře proschnout
  • Nalijeme vrchní dvousložkovou barvu ( odolná benzinu ) a opět za pomocí vymílacího stroje barvu rozlijeme
  • 6. Poslední kontrola endoskopem  zda i vrchní barva je dostatečně rozlitá po celé vnitřní části