Pohotovostní hmotnost |
kg |
719 |
Užitné zatížení |
kg |
375 |
Délka vozidla |
mm |
4155 |
Šířka vozidla |
mm |
1620 |
Výška vozidla |
mm |
1390 |
Rozchod vpředu |
mm |
1280 |
Rozchod vzadu |
mm |
1250 |
Rozvor |
mm |
2400 |
Ráfky |
|
4,5Jx14 |
Pneumatiky |
|
.155-14 |
Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
1,3 |
Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
1,5 |
Sbíhavost |
mm |
4 až 6 |
Odklon kol |
° |
1° |
Příklon čepů |
° |
7°30´ |
Záklon čepů |
° |
6°30´ |
Rychlost max. |
km h-1 |
115 až 120 |
Motor počet dob |
|
4 |
Motor počet válců |
|
4 |
Objem |
|
988 |
Vrtání/zdvih |
mm |
68/68 |
Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
29,4/4650 |
při ot/min |
|
Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
6,85/3000 |
při ot/min |
|
Kompresní poměr |
|
8,3 |
Druh rozvodu |
|
OHV |
Pořad zapalování |
|
1,3,4,2 |
Spotřeba paliva |
l/100 km |
7 |
Chlazení |
|
kapalinové |
Ventilová vůle sací |
mm |
0,15 |
Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,2 |
Časování ventilů SO |
|
11° před HÚ |
Časování ventilů SZ |
|
42° za DÚ |
Časování ventilů VO |
|
40° před DÚ |
Časování ventilů VZ |
|
13° za HÚ |
Výkon měrný |
kW l-1 |
29,8 |
Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
34 |
Karburátor |
|
32 BST 13 |
Difuzér |
|
23 |
Hlavní tryska |
|
120 |
Hlavní vzdušník |
|
200 |
Tryska běhu naprázdno |
|
50 |
Vzdušník běhu naprázdno |
|
150 |
Tryska sytiče |
|
90 |
Vzdušník sytiče |
|
|
Jehlový ventil |
|
1,5 |
Svíčka zapalovací |
|
Super 14-7 |
Předstih |
|
4°+-2°před HÚ |
Akumulátor |
Ah V-1 |
35/12 |
Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,4 až 0,5 |
Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,7 až 0, 85 |
Převody I. rychlost |
|
3,8 |
Převody II. rychlost |
|
2,12 |
Převody III. rychlost |
|
1,41 |
Převody IV. rychlost |
|
0,96 |
Převody zpátečka |
|
3,27 |
Převody stálá redukce |
|
4,444 |
Olej (léto/zima) motor |
|
M6A/M4A |
Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP13/PP7 |
Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP13/PP7 |
|
|