Pohotovostní hmotnost |
kg |
930 |
Užitné zatížení |
kg |
300 |
Délka vozidla |
mm |
4065 |
Šířka vozidla |
mm |
1600 |
Výška vozidla |
mm |
1380 |
Rozchod vpředu |
mm |
1200 |
Rozchod vzadu |
mm |
1250 |
Rozvor |
mm |
2390 |
Ráfky |
|
3,5Dx15 |
Pneumatiky |
|
5,5-15 |
Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
1,4 |
Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
1,7 |
Sbíhavost |
mm |
2+1 (1-6 série) |
Rozbíhavost |
|
.2-3 |
Odklon kol |
° |
1°+-15´ |
Příklon čepů |
° |
8°30 |
Záklon čepů |
° |
3°50´+-30´ |
Rychlost max. |
km h-1 |
130 |
Motor počet dob |
|
4 |
Motor počet válců |
|
4 |
Objem |
|
1089 |
Vrtání/zdvih |
mm |
68/75 |
Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
36,7/5500 |
při ot/min |
SAE |
Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
7,46 |
při ot/min |
3500 |
Kompresní poměr |
|
8,4 |
Druh rozvodu |
|
OHV |
Pořad zapalování |
|
1,3,4,2 |
Spotřeba paliva |
l/100 km |
9 |
Chlazení |
|
kapalinové |
Ventilová vůle sací |
mm |
0,15 |
Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,2 |
Časování ventilů SO |
|
9° před HÚ |
Časování ventilů SZ |
|
51° za DÚ |
Časování ventilů VO |
|
44° před DÚ |
Časování ventilů VZ |
|
16° za HÚ |
Výkon měrný |
kW l-1 |
33,7 |
Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
27,8 |
Karburátor |
|
2x32 SOP |
Difuzér |
|
23+23 |
Hlavní tryska |
|
120+120 |
Hlavní vzdušník |
|
200+200 |
Tryska běhu naprázdno |
|
50+50 |
Vzdušník běhu naprázdno |
|
150+150 |
Tryska sytiče |
|
90+90 |
Vzdušník sytiče |
|
4+4 |
Jehlový ventil |
|
1,5+1,5 |
Svíčka zapalovací |
|
14/225 |
.14-7 |
Předstih |
|
16°před HÚ |
Akumulátor |
Ah V-1 |
50/12 |
Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,3 až 0,4 |
Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,6 až 0,7 |
Převody I. rychlost |
|
4,27 |
Převody II. rychlost |
|
2,46 |
Převody III. rychlost |
|
1,59 |
Převody IV. rychlost |
|
1 |
Převody zpátečka |
|
5,61 |
Převody stálá redukce |
|
4,78 |
Olej (léto/zima) motor |
|
M6A/M4A |
Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP44/PP13 |
Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP44/PP13 |
|
|