Pohotovostní hmotnost |
kg |
920 |
Užitné zatížení |
kg |
350 |
Délka vozidla |
mm |
4065 |
Šířka vozidla |
mm |
1600 |
Výška vozidla |
mm |
1430 |
Rozchod vpředu |
mm |
1210 |
Rozchod vzadu |
mm |
1250 |
Rozvor |
mm |
2390 |
Ráfky |
|
3,5Dx15 |
Pneumatiky |
|
5,5-15 |
Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
1,4 |
Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
1,7 |
Sbíhavost |
mm |
2 až 3 |
Odklon kol |
° |
1°+-15´ |
Příklon čepů |
° |
8°30´ |
Záklon čepů |
° |
3°50´+-30´ |
Rychlost max. |
km h-1 |
120 |
Motor počet dob |
|
4 |
Motor počet válců |
|
4 |
Objem |
|
1221 |
Vrtání/zdvih |
mm |
72/75 |
Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
33,1/4200 |
při ot/min |
|
Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
8,41/2500 |
při ot/min |
|
Kompresní poměr |
|
7,5 |
Druh rozvodu |
|
OHV |
Pořad zapalování |
|
1,3,4,2 |
Spotřeba paliva |
l/100 km |
9,4 |
Chlazení |
|
kapalinové |
Ventilová vůle sací |
mm |
0,15 |
Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,2 |
Časování ventilů SO |
|
3° před HÚ |
Časování ventilů SZ |
|
45° za DÚ |
Časování ventilů VO |
|
47° před DÚ |
Časování ventilů VZ |
|
9° za HÚ |
Výkon měrný |
kW l-1 |
27 |
Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
38,6 |
Karburátor |
|
32 BS 21 |
Difuzér |
|
24 |
Hlavní tryska |
|
125 |
Hlavní vzdušník |
|
200 |
Tryska běhu naprázdno |
|
50 |
Vzdušník běhu naprázdno |
|
150 |
Tryska sytiče |
|
110 |
Vzdušník sytiče |
|
4,5 |
Jehlový ventil |
|
1,5 |
Svíčka zapalovací |
|
14/195 |
Předstih |
|
25°před HÚ |
Akumulátor |
Ah V-1 |
50/12 |
Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,3 až 0,4 |
Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,6 až 0,7 |
Převody I. rychlost |
|
4,27 |
Převody II. rychlost |
|
2,46 |
Převody III. rychlost |
|
1,51 |
Převody IV. rychlost |
|
1 |
Převody zpátečka |
|
5,61 |
Převody stálá redukce |
|
4,78 |
Olej (léto/zima) motor |
|
M6A/M4A |
Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP44/PP13 |
Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP44/PP13 |
|
|