Pohotovostní hmotnost |
kg |
1180 |
Užitné zatížení |
kg |
400 |
Délka vozidla |
mm |
4540 |
Šířka vozidla |
mm |
1670 |
Výška vozidla |
mm |
1520 |
Rozchod vpředu |
mm |
1300 |
Rozchod vzadu |
mm |
1300 |
Rozvor |
mm |
2700 |
Ráfky |
|
4,00Ex16 |
Pneumatiky |
|
6,0-16 |
Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
1,5 |
Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
1,8 |
Sbíhavost |
mm |
3 až 4 |
Odklon kol |
° |
1°30´ |
Příklon čepů |
° |
7° |
Záklon čepů |
° |
3° |
Rychlost max. |
km h-1 |
130 |
Motor počet dob |
|
4 |
Motor počet válců |
|
4 |
Objem |
|
1950 |
Vrtání/zdvih |
mm |
85/86 |
Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
38,3/4000 |
při ot/min |
|
Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
11,8/2000 |
při ot/min |
|
Kompresní poměr |
|
6 |
Druh rozvodu |
|
OHV |
Pořad zapalování |
|
1,4,3,2 |
|
|
Spotřeba paliva |
l/100 km |
11 |
Chlazení |
|
vzduchové |
Ventilová vůle sací |
mm |
0,1 |
Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,15 |
Časování ventilů SO |
|
15° před HÚ |
Časování ventilů SZ |
|
55° za DÚ |
Časování ventilů VO |
|
50° před DÚ |
Časování ventilů VZ |
|
20° za HÚ |
Výkon měrný |
kW l-1 |
19,2 |
Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
30,8 |
Karburátor |
|
2x32 SOP |
|
2x32 UBIP |
Difuzér |
|
21 |
Hlavní tryska |
|
105 |
Hlavní vzdušník |
|
210 |
Tryska běhu naprázdno |
|
50 |
Vzdušník běhu naprázdno |
|
120 |
Tryska sytiče |
|
150 |
Vzdušník sytiče |
|
4,5 |
Jehlový ventil |
|
1,5 |
Svíčka zapalovací |
|
.14-7 |
|
14/225 |
Předstih |
|
14°před HÚ |
Akumulátor |
Ah V-1 |
75/12 |
Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,4 |
Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,5 až 0,6 |
Převody I. rychlost |
|
3,545 |
Převody II. rychlost |
|
2,263 |
Převody III. rychlost |
|
1,44 |
Převody IV. rychlost |
|
0,967 |
Převody zpátečka |
|
4,727 |
Převody stálá redukce |
|
4,09 |
Olej (léto/zima) motor |
|
M6A/M4A |
Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP 13 |
Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP 13 |
|
|