Pohotovostní hmotnost |
kg |
1510 |
Užitné zatížení |
kg |
450 |
Délka vozidla |
mm |
5065 |
Šířka vozidla |
mm |
1910 |
Výška vozidla |
mm |
1530 |
Rozchod vpředu |
mm |
1485 |
Rozchod vzadu |
mm |
1400 |
Rozvor |
mm |
2750 |
Ráfky |
|
4,50Ex15 |
Pneumatiky |
|
6,70-15 |
Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
1,8 |
Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
2,3 |
Sbíhavost |
mm |
3+-0,5 |
Odklon kol |
° |
1°+-30´ |
Příklon čepů |
° |
9°+-30´ |
Záklon čepů |
° |
40´+-30´ |
Rychlost max. |
km h-1 |
160 |
Motor počet dob |
|
4 |
Motor počet válců |
|
8 |
Objem |
|
1472 |
Vrtání/zdvih |
mm |
75/70 |
Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
77,1/5000 |
při ot/min |
|
Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
16,7/4000 |
při ot/min |
|
Kompresní poměr |
|
8,2 |
Druh rozvodu |
|
OHV |
Pořad zapalování |
|
1,3,6,2 |
|
7,8,4,5 |
Spotřeba paliva |
l/100 km |
12,5 |
Chlazení |
|
vzduchové |
Ventilová vůle sací |
mm |
0,1 |
Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,2 |
Časování ventilů SO |
|
10° před HÚ |
Časování ventilů SZ |
|
30° za DÚ |
Časování ventilů VO |
|
25° před DÚ |
Časování ventilů VZ |
|
3° za HÚ |
Výkon měrný |
kW l-1 |
30,9 |
Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
19,2 |
Karburátor |
|
2x30SSOP |
|
|
Difuzér |
|
19 |
Hlavní tryska |
|
2x95 |
Hlavní vzdušník |
|
2x160 |
Tryska běhu naprázdno |
|
2x60 |
Vzdušník běhu naprázdno |
|
2x150 |
Tryska sytiče |
|
110 |
Vzdušník sytiče |
|
4,5 |
Jehlový ventil |
|
2 |
Svíčka zapalovací |
|
Super 14-8 |
|
KLG F 100 |
Předstih |
|
10°před HÚ |
Akumulátor |
Ah V-1 |
2x82/6 |
Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,25 až 0,35 |
Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,7 |
Převody I. rychlost |
|
3,545 |
Převody II. rychlost |
|
2,265 |
Převody III. rychlost |
|
1,45 |
Převody IV. rychlost |
|
0,96 |
Převody zpátečka |
|
3,428 |
Převody stálá redukce |
|
4,1 |
Olej (léto/zima) motor |
|
M6A/M4A |
Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP44/PP7 |
Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP44/PP7 |
|
|