Pohotovostní hmotnost |
kg |
1470 |
Užitné zatížení |
kg |
490 |
Délka vozidla |
mm |
5065 |
Šířka vozidla |
mm |
1910 |
Výška vozidla |
mm |
1550 |
Rozchod vpředu |
mm |
1400 |
Rozchod vzadu |
mm |
1400 |
Rozvor |
mm |
2750 |
Ráfky |
|
4,50Ex15 |
Pneumatiky |
|
6,50-15 |
Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
2 |
Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
2,6 |
Sbíhavost |
mm |
3 |
Odklon kol |
° |
1° |
Příklon čepů |
° |
8°30´ |
Záklon čepů |
° |
0° |
Rychlost max. |
km h-1 |
170 |
Motor počet dob |
|
4 |
Motor počet válců |
|
8 |
Objem |
|
2545 |
Vrtání/zdvih |
mm |
75/72 |
Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
73,5/5000 |
při ot/min |
|
Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
|
při ot/min |
|
Kompresní poměr |
|
6,5 |
Druh rozvodu |
|
OHV |
Pořad zapalování |
|
1,3,6,2 |
|
7,8,4,5 |
Spotřeba paliva |
l/100 km |
13 |
Chlazení |
|
vzduchové |
Ventilová vůle sací |
mm |
0,1 |
Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,2 |
Časování ventilů SO |
|
15° před HÚ |
Časování ventilů SZ |
|
55° za DÚ |
Časování ventilů VO |
|
50° před DÚ |
Časování ventilů VZ |
|
20° za HÚ |
Výkon měrný |
kW l-1 |
28,9 |
Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
20 |
Karburátor |
|
30SSOP |
|
|
Difuzér |
|
20 |
Hlavní tryska |
|
92 |
Hlavní vzdušník |
|
200 |
Tryska běhu naprázdno |
|
45 |
Vzdušník běhu naprázdno |
|
120 |
Tryska sytiče |
|
110 |
Vzdušník sytiče |
|
4,5 |
Jehlový ventil |
|
2 |
Svíčka zapalovací |
|
14/175 |
|
|
Předstih |
|
9°před HÚ |
Akumulátor |
Ah V-1 |
2x75/6 |
Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,2 až 0,3 |
Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,5 až 0,7 |
Převody I. rychlost |
|
3,545 |
Převody II. rychlost |
|
2,265 |
Převody III. rychlost |
|
1,45 |
Převody IV. rychlost |
|
0,96 |
Převody zpátečka |
|
3,308 |
Převody stálá redukce |
|
4,1 |
Olej (léto/zima) motor |
|
M6A/M4A |
Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP44/PP7 |
Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP44/PP7 |
|
|