|
| Pohotovostní hmotnost |
kg |
860 |
| Užitné zatížení |
kg |
395 |
| Délka vozidla |
mm |
4030 |
| Šířka vozidla |
mm |
1625 |
| Výška vozidla |
mm |
1420 |
| Rozchod vpředu |
mm |
1330 |
| Rozchod vzadu |
mm |
1300 |
| Rozvor |
mm |
2420 |
| Ráfky |
|
4 1/2Jx13 |
| Pneumatiky |
|
155S-13 |
| Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
1,5 |
| Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
1,8 |
| Sbíhavost |
mm |
2 až 4 |
| Odklon kol |
° |
0°30´+-20´ |
| Příklon čepů |
° |
6° |
| Záklon čepů |
° |
3°30´ |
| Rychlost max. |
km h-1 |
140 |
| Motor počet dob |
|
4 |
| Motor počet válců |
|
4 |
| Objem |
|
1197 |
| Vrtání/zdvih |
mm |
73/71,5 |
| Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
44,1/5600 |
| při ot/min |
|
| Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
8,7/3400 |
| při ot/min |
|
| Kompresní poměr |
|
8,8 |
| Druh rozvodu |
|
OHV |
| Pořad zapalování |
|
1,3,4,2 |
| |
|
| Spotřeba paliva |
l/100 km |
8,5 |
| Chlazení |
|
kapalinové |
| Ventilová vůle sací |
mm |
0,2 |
| Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,2 |
| Časování ventilů SO |
|
25°před HÚ |
| Časování ventilů SZ |
|
59°za DÚ |
| Časování ventilů VO |
|
65°před DÚ |
| Časování ventilů VZ |
|
19°za HÚ |
| Výkon měrný |
kW l-1 |
36,9 |
| Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
23,9 |
| Karburátor |
|
Solex C32 |
| |
PHH/6 |
| Difuzér |
|
23 |
| Hlavní tryska |
|
115 |
| Hlavní vzdušník |
|
190 |
| Tryska běhu naprázdno |
|
45 |
| Vzdušník běhu naprázdno |
|
170 |
| Tryska sytiče |
|
125 |
| Vzdušník sytiče |
|
4 |
| Jehlový ventil |
|
1,6 |
| Svíčka zapalovací |
|
.14-7 |
| |
Marelli CW 240 L |
| Předstih |
|
10°před HÚ |
| Akumulátor |
Ah V-1 |
48/12 |
| Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,42 až 0,48 |
| Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,6 až 0,7 |
| Převody I. rychlost |
|
3,75 |
| Převody II. rychlost |
|
2,3 |
| Převody III. rychlost |
|
1,49 |
| Převody IV. rychlost |
|
1 |
| Převody zpátečka |
|
4,71 |
| Převody stálá redukce |
|
4,3 |
| Olej (léto/zima) motor |
|
SAE30/SAE20 W |
| Olej (léto/zima) převodovka |
|
SAE 90 EP |
| Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
SAE 90 EP |
|
|