|
| Pohotovostní hmotnost |
kg |
1260 |
| Užitné zatížení |
kg |
|
| Délka vozidla |
mm |
4485 |
| Šířka vozidla |
mm |
1620 |
| Výška vozidla |
mm |
1430 |
| Rozchod vpředu |
mm |
1345 |
| Rozchod vzadu |
mm |
1307 |
| Rozvor |
mm |
2650 |
| Ráfky |
|
4,5Jx14 |
| Pneumatiky |
|
5,9-14 |
| Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
1,55 |
| Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
1,7 |
| Sbíhavost |
mm |
2 až 4 |
| Odklon kol |
° |
1° |
| Příklon čepů |
° |
|
| Záklon čepů |
° |
1°30´ |
| Rychlost max. |
km h-1 |
120 |
| Motor počet dob |
|
4 |
| Motor počet válců |
|
4 |
| Objem |
|
1481 |
| Vrtání/zdvih |
mm |
77/79,5 |
| Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
58,9/5200 |
| při ot/min |
SAE |
| Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
11,8/3200 |
| při ot/min |
SAE |
| Kompresní poměr |
|
8,8 |
| Druh rozvodu |
|
OHV |
| Pořad zapalování |
|
1,3,4,2 |
| |
|
| Spotřeba paliva |
l/100 km |
|
| Chlazení |
|
kapalinové |
| Ventilová vůle sací |
mm |
0,2 |
| Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,2 |
| Časování ventilů SO |
|
9°před HÚ |
| Časování ventilů SZ |
|
61°za DÚ |
| Časování ventilů VO |
|
49°před DÚ |
| Časování ventilů VZ |
|
21°za HÚ |
| Výkon měrný |
kW l-1 |
21,8 |
| Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
39,7 |
| Karburátor |
|
Solex 32 |
| |
PBK |
| Difuzér |
|
24 |
| Hlavní tryska |
|
125 |
| Hlavní vzdušník |
|
200 |
| Tryska běhu naprázdno |
|
45 |
| Vzdušník běhu naprázdno |
|
|
| Tryska sytiče |
|
100 |
| Vzdušník sytiče |
|
4,5 |
| Jehlový ventil |
|
1,5 |
| Svíčka zapalovací |
|
.14-7 |
| |
Marelli CW 240 CP |
| |
N94-AC |
| Předstih |
|
12°před HÚ |
| Akumulátor |
Ah V-1 |
48/12 |
| Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,45+-0,03 |
| Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,5 až 0,6 |
| Převody I. rychlost |
|
3,75 |
| Převody II. rychlost |
|
2,3 |
| Převody III. rychlost |
|
1,49 |
| Převody IV. rychlost |
|
1 |
| Převody zpátečka |
|
3,87 |
| Převody stálá redukce |
|
4,45 |
| Olej (léto/zima) motor |
|
M6AD/M4AD |
| Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP90 |
| Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP90 |
|
|