|
| Pohotovostní hmotnost |
kg |
500 |
| Užitné zatížení |
kg |
280 |
| Délka vozidla |
mm |
2370 |
| Šířka vozidla |
mm |
1320 |
| Výška vozidla |
mm |
1325 |
| Rozchod vpředu |
mm |
1121 |
| Rozchod vzadu |
mm |
1135 |
| Rozvor |
mm |
1840 |
| Ráfky |
|
3 1/2x12 |
| Pneumatiky |
|
4,25-12 |
| Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
1,2 |
| Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
1,85 |
| Sbíhavost |
mm |
0 až 2 |
| Odklon kol |
° |
1° |
| Příklon čepů |
° |
6° |
| Záklon čepů |
° |
9°+-1° |
| Rychlost max. |
km h-1 |
93,2 |
| Motor počet dob |
|
4 |
| Motor počet válců |
|
2 |
| Objem |
|
479 |
| Vrtání/zdvih |
mm |
60/70 |
| Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
12,1/4400 |
| při ot/min |
|
| Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
3,04/3500 |
| při ot/min |
|
| Kompresní poměr |
|
7 |
| Druh rozvodu |
|
OHV |
| Pořad zapalování |
|
1,2 |
| |
|
| Spotřeba paliva |
l/100 km |
4,5 |
| Chlazení |
|
vzduchové |
| Ventilová vůle sací |
mm |
0,15 |
| Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,15 |
| Časování ventilů SO |
|
9°před HÚ |
| Časování ventilů SZ |
|
70°za DÚ |
| Časování ventilů VO |
|
50°před DÚ |
| Časování ventilů VZ |
|
19°za HÚ |
| Výkon měrný |
kW l-1 |
25,3 |
| Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
41,3 |
| Karburátor |
|
26 IBM Weber |
| |
|
| Difuzér |
|
21 |
| Hlavní tryska |
|
112 |
| Hlavní vzdušník |
|
235 |
| Tryska běhu naprázdno |
|
45 |
| Vzdušník běhu naprázdno |
|
|
| Tryska sytiče |
|
90 F3 |
| Vzdušník sytiče |
|
4 |
| Jehlový ventil |
|
1,25 |
| Svíčka zapalovací |
|
225 TI |
| |
14 mm |
| Předstih |
|
10°před HÚ |
| Akumulátor |
Ah V-1 |
32/12 |
| Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,5 až 0,55 |
| Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,7 |
| Převody I. rychlost |
|
3,27 |
| Převody II. rychlost |
|
2,06 |
| Převody III. rychlost |
|
1,3 |
| Převody IV. rychlost |
|
0,87 |
| Převody zpátečka |
|
4,13 |
| Převody stálá redukce |
|
5,13 |
| Olej (léto/zima) motor |
|
M6A/M4A |
| Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP7/PH12 |
| Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP7/PH12 |
|
|