|
| Pohotovostní hmotnost |
kg |
595 |
| Užitné zatížení |
kg |
320 |
| Délka vozidla |
mm |
3540 |
| Šířka vozidla |
mm |
1450 |
| Výška vozidla |
mm |
1580 |
| Rozchod vpředu |
mm |
1230 |
| Rozchod vzadu |
mm |
1159 |
| Rozvor |
mm |
2000 |
| Ráfky |
|
3,5x12 |
| Pneumatiky |
|
5,20-12 |
| Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
1 |
| Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
1,6 |
| Sbíhavost |
mm |
0 až 2 |
| Odklon kol |
° |
1°+-20´ |
| Příklon čepů |
° |
5°30´ |
| Záklon čepů |
° |
9° |
| Rychlost max. |
km h-1 |
100 |
| Motor počet dob |
|
4 |
| Motor počet válců |
|
4 |
| Objem |
|
630 |
| Vrtání/zdvih |
mm |
60/56 |
| Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
17,4/4600 |
| při ot/min |
|
| Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
3,92/2800 |
| při ot/min |
|
| Kompresní poměr |
|
7,5 |
| Druh rozvodu |
|
OHV |
| Pořad zapalování |
|
1,3,4,2 |
| |
|
| Spotřeba paliva |
l/100 km |
6,9 |
| Chlazení |
|
kapalinové |
| Ventilová vůle sací |
mm |
0,15 |
| Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,15 |
| Časování ventilů SO |
|
4°před HÚ |
| Časování ventilů SZ |
|
34°za DÚ |
| Časování ventilů VO |
|
29°před DÚ |
| Časování ventilů VZ |
|
1°za HÚ |
| Výkon měrný |
kW l-1 |
27,5 |
| Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
39,4 |
| Karburátor |
|
Weber 22 IM |
| |
se sytičem |
| Difuzér |
|
16 |
| Hlavní tryska |
|
80 |
| Hlavní vzdušník |
|
215 |
| Tryska běhu naprázdno |
|
40 |
| Vzdušník běhu naprázdno |
|
|
| Tryska sytiče |
|
120 |
| Vzdušník sytiče |
|
|
| Jehlový ventil |
|
1,5 |
| Svíčka zapalovací |
|
.14-7 |
| |
14/225 |
| Předstih |
|
10°před HÚ |
| Akumulátor |
Ah V-1 |
32/12 |
| Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,42-0,48 |
| Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,5-0,6 |
| Převody I. rychlost |
|
3,385 |
| Převody II. rychlost |
|
2,055 |
| Převody III. rychlost |
|
1,333 |
| Převody IV. rychlost |
|
0,896 |
| Převody zpátečka |
|
4,275 |
| Převody stálá redukce |
|
5,375 |
| Olej (léto/zima) motor |
|
M6A/M4A |
| Olej (léto/zima) převodovka |
|
PH12/PH12 |
| Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PH12/PH12 |
|
|