|
| Pohotovostní hmotnost |
kg |
890 |
| Užitné zatížení |
kg |
360 |
| Délka vozidla |
mm |
4200 |
| Šířka vozidla |
mm |
1600 |
| Výška vozidla |
mm |
1450 |
| Rozchod vpředu |
mm |
1184 |
| Rozchod vzadu |
mm |
1260 |
| Rozvor |
mm |
2350 |
| Ráfky |
|
3,25Dx16 |
| Pneumatiky |
|
5,00-16 |
| Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
1,75 |
| Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
1,5 až 2,0 |
| Sbíhavost |
mm |
0 až 2,0 |
| Odklon kol |
° |
2° |
| Příklon čepů |
° |
7°30´ |
| Záklon čepů |
° |
0° |
| Rychlost max. |
km h-1 |
110 |
| Motor počet dob |
|
2 |
| Motor počet válců |
|
3 |
| Objem |
|
900 |
| Vrtání/zdvih |
mm |
70/78 |
| Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
23,5/3600 |
| při ot/min |
|
| Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
73,5/2500 |
| při ot/min |
|
| Kompresní poměr |
|
6,8 až 7,1 |
| Druh rozvodu |
|
|
| Pořad zapalování |
|
1,3,2 |
| |
|
| Spotřeba paliva |
l/100 km |
8,5 |
| Chlazení |
|
kapalinové |
| Ventilová vůle sací |
mm |
|
| Ventilová vůle výfukový |
mm |
|
| Časování ventilů SO |
|
51°35´před DÚ |
| Časování ventilů SZ |
|
51°35´za DÚ |
| Časování ventilů VO |
|
75°10´před DÚ |
| Časování ventilů VZ |
|
75°10´za DÚ |
| Výkon měrný |
kW l-1 |
26,1 |
| Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
39,4 |
| Karburátor |
|
H 362-1 |
| |
|
| Difuzér |
|
27 |
| Hlavní tryska |
|
115 |
| Hlavní vzdušník |
|
200 |
| Tryska běhu naprázdno |
|
60 |
| Vzdušník běhu naprázdno |
|
|
| Tryska sytiče |
|
120 |
| Vzdušník sytiče |
|
4,5 |
| Jehlový ventil |
|
|
| Svíčka zapalovací |
|
18-5RZ |
| |
18/175 |
| Předstih |
|
12°před HÚ |
| Akumulátor |
Ah V-1 |
84/6 |
| Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,3 |
| Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,6 |
| Převody I. rychlost |
|
3,273 |
| Převody II. rychlost |
|
2,133 |
| Převody III. rychlost |
|
1,368 |
| Převody IV. rychlost |
|
0,956 |
| Převody zpátečka |
|
4,43 |
| Převody stálá redukce |
|
4,857 |
| Olej (léto/zima) motor |
|
M 5 Mix |
| Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP44/PP13 |
| Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP44/PP13 |
|
|