|
| Pohotovostní hmotnost |
kg |
990 |
| Užitné zatížení |
kg |
300 |
| Délka vozidla |
mm |
4055 |
| Šířka vozidla |
mm |
1540 |
| Výška vozidla |
mm |
1560 |
| Rozchod vpředu |
mm |
1220 |
| Rozchod vzadu |
mm |
1220 |
| Rozvor |
mm |
2370 |
| Ráfky |
|
4 1/2Kx15 |
| Pneumatiky |
|
5,60-15 |
| Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
1,7 |
| Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
1,7 |
| Sbíhavost |
mm |
2+-1 |
| Odklon kol |
° |
0°50´+-30´ |
| Příklon čepů |
° |
7°20´ |
| Záklon čepů |
° |
1°+1° |
| Rychlost max. |
km h-1 |
115 |
| Motor počet dob |
|
4 |
| Motor počet válců |
|
4 |
| Objem |
|
1360 |
| Vrtání/zdvih |
mm |
76/75 |
| Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
33,1/4500 |
| při ot/min |
SAE |
| Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
8,6/2600 |
| při ot/min |
|
| Kompresní poměr |
|
7 |
| Druh rozvodu |
|
OHV |
| Pořad zapalování |
|
1,3,4,2 |
| |
|
| Spotřeba paliva |
l/100 km |
9,5 |
| Chlazení |
|
kapalinové |
| Ventilová vůle sací |
mm |
0,15 |
| Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,2 |
| Časování ventilů SO |
|
21° před HÚ |
| Časování ventilů SZ |
|
55° za DÚ |
| Časování ventilů VO |
|
57° před DÚ |
| Časování ventilů VZ |
|
19° za HÚ |
| Výkon měrný |
kW l-1 |
24,2 |
| Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
29,8 |
| Karburátor |
|
K 59-A |
| |
|
| Difuzér |
|
22 |
| Hlavní tryska |
|
270 |
| Hlavní vzdušník |
|
110 |
| Tryska běhu naprázdno |
|
56 |
| Vzdušník běhu naprázdno |
|
140+-0,08 |
| Tryska sytiče |
|
|
| Vzdušník sytiče |
|
|
| Jehlový ventil |
|
|
| Svíčka zapalovací |
|
.14-5 |
| |
|
| Předstih |
|
10°před HÚ |
| Akumulátor |
Ah V-1 |
42/12 |
| Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,35 až 0,45 |
| Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,6 až 0,75 |
| Převody I. rychlost |
|
3,81 |
| Převody II. rychlost |
|
2,42 |
| Převody III. rychlost |
|
1,45 |
| Převody IV. rychlost |
|
1 |
| Převody zpátečka |
|
4,71 |
| Převody stálá redukce |
|
4,62 |
| Olej (léto/zima) motor |
|
M6A/M3A |
| Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP 7 |
| Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP 7 |
|
|