|
| Pohotovostní hmotnost |
kg |
990 |
| Užitné zatížení |
kg |
375 |
| Délka vozidla |
mm |
4090 |
| Šířka vozidla |
mm |
1550 |
| Výška vozidla |
mm |
1480 |
| Rozchod vpředu |
mm |
1237 |
| Rozchod vzadu |
mm |
1227 |
| Rozvor |
mm |
2400 |
| Ráfky |
|
4Jx13 |
| Pneumatiky |
|
6,00-13 |
| Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
1,7 |
| Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
1,7 |
| Sbíhavost |
mm |
1 až 3 |
| Odklon kol |
° |
0°45´+-30´ |
| Příklon čepů |
° |
6°40´+-30´ |
| Záklon čepů |
° |
0°51´+-1° |
| Rychlost max. |
km h-1 |
120 |
| Motor počet dob |
|
4 |
| Motor počet válců |
|
4 |
| Objem |
|
1360 |
| Vrtání/zdvih |
mm |
76/75 |
| Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
36,8/4750 |
| při ot/min |
|
| Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
8,75/2750 |
| při ot/min |
|
| Kompresní poměr |
|
7 |
| Druh rozvodu |
|
OHV |
| Pořad zapalování |
|
1,3,4,2 |
| |
|
| Spotřeba paliva |
l/100 km |
9,8 |
| Chlazení |
|
kapalinové |
| Ventilová vůle sací |
mm |
0,15 |
| Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,2 |
| Časování ventilů SO |
|
21° před HÚ |
| Časování ventilů SZ |
|
55° za DÚ |
| Časování ventilů VO |
|
57° před DÚ |
| Časování ventilů VZ |
|
19° za HÚ |
| Výkon měrný |
kW l-1 |
37,1 |
| Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
57,1 |
| Karburátor |
|
K 126 |
| |
|
| Difuzér |
|
22 |
| Hlavní tryska |
|
260 |
| Hlavní vzdušník |
|
100 |
| Tryska běhu naprázdno |
|
80 |
| Vzdušník běhu naprázdno |
|
|
| Tryska sytiče |
|
140 |
| Vzdušník sytiče |
|
|
| Jehlový ventil |
|
|
| Svíčka zapalovací |
|
.14-5 |
| |
|
| Předstih |
|
10°před HÚ |
| Akumulátor |
Ah V-1 |
42/12 |
| Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,35 až 0,45 |
| Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,6 až 0,7 |
| Převody I. rychlost |
|
3,81 |
| Převody II. rychlost |
|
2,42 |
| Převody III. rychlost |
|
1,45 |
| Převody IV. rychlost |
|
1 |
| Převody zpátečka |
|
4,71 |
| Převody stálá redukce |
|
4,22 |
| Olej (léto/zima) motor |
|
M6A/M4A |
| Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP 7 |
| Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP 7 |
|
|