|
| Pohotovostní hmotnost |
kg |
1480 |
| Užitné zatížení |
kg |
450 |
| Délka vozidla |
mm |
4665 |
| Šířka vozidla |
mm |
1695 |
| Výška vozidla |
mm |
1640 |
| Rozchod vpředu |
mm |
1355 |
| Rozchod vzadu |
mm |
1362 |
| Rozvor |
mm |
2700 |
| Ráfky |
|
4,00Ex15 |
| Pneumatiky |
|
6,00-16 |
| Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
2 |
| Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
2 |
| Sbíhavost |
mm |
1,5 až 3 |
| Odklon kol |
° |
0°+-30´ |
| Příklon čepů |
° |
6°+-50´ |
| Záklon čepů |
° |
0°+-1° |
| Rychlost max. |
km h-1 |
105 |
| Motor počet dob |
|
4 |
| Motor počet válců |
|
4 |
| Objem |
|
2120 |
| Vrtání/zdvih |
mm |
82/100 |
| Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
38,3/3600 |
| při ot/min |
|
| Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
12,3 |
| při ot/min |
|
| Kompresní poměr |
|
6,2 |
| Druh rozvodu |
|
SV |
| Pořad zapalování |
|
1,2,4,3 |
| |
|
| Spotřeba paliva |
l/100 km |
12,6 |
| Chlazení |
|
kapalinové |
| Ventilová vůle sací |
mm |
0,23 |
| Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,28 |
| Časování ventilů SO |
|
9° před HÚ |
| Časování ventilů SZ |
|
51° za DÚ |
| Časování ventilů VO |
|
47° před DÚ |
| Časování ventilů VZ |
|
13° za HÚ |
| Výkon měrný |
kW l-1 |
18 |
| Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
50,3 |
| Karburátor |
|
35 SOP |
| |
|
| Difuzér |
|
26 |
| Hlavní tryska |
|
300 |
| Hlavní vzdušník |
|
1000 |
| Tryska běhu naprázdno |
|
42 |
| Vzdušník běhu naprázdno |
|
390 |
| Tryska sytiče |
|
440 |
| Vzdušník sytiče |
|
4,5 |
| Jehlový ventil |
|
1,5 |
| Svíčka zapalovací |
|
.18-5 |
| |
18/175 |
| Předstih |
|
4°před HÚ |
| Akumulátor |
Ah V-1 |
54/12 |
| Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,35 až 0,45 |
| Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,6 až 0,7 |
| Převody I. rychlost |
|
3,115 |
| Převody II. rychlost |
|
1,772 |
| Převody III. rychlost |
|
1 |
| Převody IV. rychlost |
|
|
| Převody zpátečka |
|
3,738 |
| Převody stálá redukce |
|
5,125 |
| Olej (léto/zima) motor |
|
M9A/M4A |
| Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP44/PP13 |
| Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP44/PP13 |
|
|