|
| Pohotovostní hmotnost |
kg |
1510 |
| Užitné zatížení |
kg |
450 |
| Délka vozidla |
mm |
4830 |
| Šířka vozidla |
mm |
1800 |
| Výška vozidla |
mm |
1620 |
| Rozchod vpředu |
mm |
1410 |
| Rozchod vzadu |
mm |
1420 |
| Rozvor |
mm |
2700 |
| Ráfky |
|
5Kx15 |
| Pneumatiky |
|
7,00x15 |
| Přetlak v pneumatikách vpředu |
kp cm-2 |
2 |
| Přetlak v pneumatikách vzadu |
kp cm-2 |
2 |
| Sbíhavost |
mm |
1,5 až 3 |
| Odklon kol |
° |
0°+-30´ |
| Příklon čepů |
° |
6°+-50´ |
| Záklon čepů |
° |
0°+-1° |
| Rychlost max. |
km h-1 |
130 |
| Motor počet dob |
|
4 |
| Motor počet válců |
|
4 |
| Objem |
|
2445 |
| Vrtání/zdvih |
mm |
92/92 |
| Výkon/otáčky |
kW/min-1 |
59/4000 |
| při ot/min |
|
| Maximální točivý moment |
kp cm-2 při ot/min |
17,65/2200 |
| při ot/min |
|
| Kompresní poměr |
|
7,15 |
| Druh rozvodu |
|
OHV |
| Pořad zapalování |
|
1,2,4,3 |
| |
|
| Spotřeba paliva |
l/100 km |
12,7 |
| Chlazení |
|
kapalinové |
| Ventilová vůle sací |
mm |
0,25 až 0,3 |
| Ventilová vůle výfukový |
mm |
0,25 až 0,3 |
| Časování ventilů SO |
|
24° před HÚ |
| Časování ventilů SZ |
|
64° za DÚ |
| Časování ventilů VO |
|
50° před DÚ |
| Časování ventilů VZ |
|
22° za HÚ |
| Výkon měrný |
kW l-1 |
24,1 |
| Výkonová hmotnost |
kg kW-1 |
35,6 |
| Karburátor |
|
40 SOP |
| |
|
| Difuzér |
|
28 |
| Hlavní tryska |
|
135 |
| Hlavní vzdušník |
|
200 |
| Tryska běhu naprázdno |
|
55 |
| Vzdušník běhu naprázdno |
|
|
| Tryska sytiče |
|
|
| Vzdušník sytiče |
|
|
| Jehlový ventil |
|
2 |
| Svíčka zapalovací |
|
Super 14-5 |
| |
|
| Předstih |
|
|
| Akumulátor |
Ah V-1 |
54/12 |
| Vzdálenost kontaktů přerušovače |
mm |
0,35 až 0,45 |
| Vzdálenost elektrod svíček |
mm |
0,8 až 0,95 |
| Převody I. rychlost |
|
3,115 |
| Převody II. rychlost |
|
1,772 |
| Převody III. rychlost |
|
1 |
| Převody IV. rychlost |
|
|
| Převody zpátečka |
|
3,738 |
| Převody stálá redukce |
|
4,55 |
| Olej (léto/zima) motor |
|
M4AD |
| Olej (léto/zima) převodovka |
|
PP 90 |
| Olej (léto/zima) rozvodovka |
|
PP 90H |
|
|